Wat moet ik doen bij een foute of onvolledige levering?

We doen onze uiterste best om je bestelling goed te leveren. Toch kan gebeuren dat je de bestelling niet correct of onvolledig ontvangt. Neem direct na ontvangst contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Does this answer your question?
Yes
No
Sorry about that
How can we improve it?
Submit
Thanks
Your feedback helps improve this answer for everyone.

FEESTDAGEN extra levermomenten

N.B. in week 52 en week 1 zijn wij gesloten.

In week 50 en 51 hebben we extra levermomenten.

week 50:

Levering op dinsdag 10 december, dan uiterlijk maandag 9 december vóór 10.00 uur bestellen (m.u.v. grootverpakkingen).

Levering op donderdag 12 december, dan uiterlijk woensdag 11 december vóór 10.00 uur bestellen.

Levering op vrijdag 13 december, dan uiterlijk woensdag 11 december vóór 17.00 uur bestellen.

week 51:

Levering op dinsdag 17 december, dan uiterlijk maandag 16 december vóór 10.00 uur bestellen (m.u.v. grootverpakkingen).

Levering op donderdag 19 december, dan uiterlijk woensdag 18 december vóór 10.00 uur bestellen.

Levering op vrijdag 20 december, dan uiterlijk woensdag 18 december vóór 17.00 uur bestellen.